Tuesday, January 30, 2007

Shayari

aa chaa.Ndanii bhii merii tarah jaag rahii hai
palako.n pe sitaaro.n ko liye raat kha.Dii hai

> The moonlight stays awake with me
> The night stands around with the stars in her eyes

ye baat ki suurat ke bhale dil ke bure ho.n
allaah kare jhuuTh ho bahuto.n se suunii hai

> you are great to look at but evil at heart
> Allah wishing, it be false, but heard it multiple times

vo maathe kaa matalaa ho ki ho.nTho.n ke do misare
bachapan kii Gazal hii merii mahabuub rahii hai

>Be it the couplets making the pretty head or poems designed as lips
>Poetry has been my lover since my childhood

Gazalo.n ne vahii.n zulfo.n ke phailaa diye saaye
jin raaho.n pe dekhaa hai bahut dhuup ka.Dii hai

> Poetry has given me the shade
> at the places in my life where the times were though

ham dillii bhii ho aaye hai.n laahaur bhii ghume
ai yaar magar terii galii terii galii hai
[laahaur =Lahore]

> I went to Dilli and i went to lauhaur
> But, my sweetheart, your place still is your place

No comments: